آیا نایک، این برند محبوب در ورزش؛ برای جلب نظر ورزش دوستان به سایت اش به اقداماتی از جمله سئو، نیاز دارد؟
این شرکت در سال ۲۰۱۰ و در جریان مسابقات جهانی گلف، برای رقابت با رقبای غول آسای تولید کننده پوشاک ورزشی، از عملیات سئو در راستای جهت دادن به جستجوهای مرتبط با نام این برند و همچنین جلب جستجوهای مرتبط با انواع ابزارها و لباسهای ورزش گلف و پس از آن بر روی دیگر محصولات این برند معتبر، بصورت حرفه ای استفاده کرده است.
در سال ۲۰۱۰ عملیات سئوی این سایت تحت نظر شرکتی بسیار معتبر شروع شد و نتایج شگفت انگیز بود.
در سال ۲۰۱۱ ، ترافیک سایت نایک ۱۶۹% افزایش یافت و در سال ۲۰۱۲ مقدار ترافیک این سایت به ۳۴۳% رسید.
این شرکت که شدیدا تحت تاثیر نتایج حاصل از سئوی سایت اش قرار گرفته بود اعتراف میکند که فروش آنلاین محصولاتش ماه به ماه و سال به سال افزایش یافته است.