گزارش های تحلیلی

گزارش های تحلیلی

این نوع از گزارش ها داده های زیادی را برای ارائه یک گزارش تصمیم ساز در بر می گیرد.

گزارش های تحلیلی

این نوع از گزارش ها داده های زیادی را برای ارائه یک گزارش تصمیم ساز در بر می گیرد.

گزارش های تحلیلی برای مدیران و تصمیم گیران یک کسب و کار از حیاتی ترین بخش های یک فعالیت تبلیغاتی در حوزه بازاریابی است.

فعالیت در شبکه های اجتماعی منجر به ارتباطی بی واسطه بین کسب و کارها و مخاطبین به ملموس ترین شکل ممکن شده است.

حذف شدن رسانه های اجاره ای مثل تلویزیون و رادیو و مطبوعات از چرخه ارتباط با مخاطبین دسترسی به ابزار اندازه گیری فعالیت های بازاریابی را محدود کرده است اما ابزارهای بسیار دقیق و کارا وجود دارند و همچنین برای فضای کسب و کارهای ایرانی شرکت توانا رسانه برنامه ای بسیار حرفه ای و تخصصی نوشته است که تمامی نیازهای یک کارفرما را برای دریافت گزارش های حیاتی تامین می کند.

این برنامه همزمان گزارش های آماری و تحلیلی را بصورتی کاملا شفاف و کارآ در اختیار کارفرما ها قرار می دهد.

اینکه مخاطبین شما به کدامیک از کمپین ها واکنش های مثبتی نشان داده اند و یا کدام ویژگی محصول شما برای چه گروه های سنی جذاب بوده است و یا اینکه در زمان های مختلف مخاطبین شما به سراغ کدامیک از محصولاتتان رفته اند و کدام خدمات را به دوستانشان پیشنهاد کرده اند تنها بخش کوچکی از دنیای گزارش هایی است که توسط توانا رسانه به شما ارائه خواهد شد.

محتوای تولید شده

محتوای انتشار شده

محتوای ویدیویی

محتوای متنی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

9 + 13 =