کمپین های اطلاع رسانی

کمپین های اطلاع رسانی

این روزها فقط و فقط باید روی جنبه های انسانی محصولات و خدمات مانور داد.

کمپین های اطلاع رسانی

این روزها فقط و فقط باید روی جنبه های انسانی محصولات و خدمات مانور داد. کمپین ها باید بتوانند اطلاعات مفیدی از جنبه های مختلف تجارت شما برای مخاطبین به نمایش بگذارند.
اطلاعات مفیدی که در زندگی روزمره مردم تاثیرگذار است و بازخوردهایی که مردم در زمان استفاده از محصولات و یا خدمات شما در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، خوراک های اصلی رسانه های اختصاصی در کمپین های اطلاع رسانی است.
کمپین های اطلاع رسانی نسبت به کمپین های تبلیغاتی با اقبال بیشتری مواجه می شوند چرا که ذات فروش کالا بصورت مستقیم و تبلیغ در مرحله دوم اهداف این کمپین ها قرار دارد.

محتوای تولید شده

محتوای انتشار شده

محتوای ویدیویی

محتوای متنی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

10 + 13 =