تولید

رسانه ها از محتوا تغذیه می کنند. حیاتی ترین قسمت در مدیریت رسانه، تولید محتواست.

ردپای تمامی برندها و کمپانی ها از طریق محتواهای منتشره در رسانه های اجتماعی قابل پیگیری است

محتواهای متنی

محتواهای متنی از اصلی ترین انواع محتوا برای بیان موضوعی خاص است. لحن نوشتاری محتواهای متنی، تعیین کننده نحوه ارتباط با مخاطبین است بطوریکه برای سازمان های رسمی، رعایت کردن تمامی نکات ریز و درشت مربوط به ویرایشی و نگارشی حائز اهمیت است.
محتواهای متنی با توجه به جامعه ی هدف رسانه های خصوصی نحوه بیان اطلاع رسانی ها و تبلیغات یک برند است.
محتواهای متنی بصورت کوتاه و یا طولانی بسته به نوع رسانه ای که انتخاب کرده اید، تولید می شود. توییتر با محدودیت کاراکتر ۱۴۰ تایی، قدیمی ترین شبکه اجتماعی مبتنی بر متن است.
خبرهای لحظه ای، رپورتاژ آگهی ها، گزارشات ویژه خبری، تجربیات کاربری و داستان های تبلیغاتی و خبری و… نمونه هایی از محتواهای متنی برای رسانه های مختلف است.

ادامه مطلب

عکاسی

علت محبوبیت رسانه های تصویری چیست؟
چرا اینستاگرام و فیس بوک و پین ترست با توجه به عمر کوتاهتری که دارند نسبت به توییتر و وبلاگ با اقبال بیشتری مواجه هستند؟
می دانستید محتواهای تصویری تا ۸۰% بیشتر در ذهن باقی می مانند؟
زمان کم و تعدد شبکه های اجتماعی باعث مهاجرت چشم ها و توجه ها به سمت شبکه های عکس محور شده است.
انتشار محتواهایی با عکس های غیرجذاب برای مخاطبین عملا نوعی خودکشی ارتباطی محسوب می شود. بصورت تخصصی برای محتوای تصویری باید حساسیت به خرج داد و کافی است تا کمی عقب تر از حرفه ای در این شبکه ها حرکت کنید، شاید جبران همچین اشتباهی تاوان سنگینی بطلبد.
عکاسی از خدمات و محصولات شما بصورت تخصصی در آتلیه توانا رسانه انجام می شود، اهمیت عکس ها در رسانه های اختصاصی آنقدر چشمگیر است که تمامی توان و تجربه و تخصص مان را بکار گرفته ایم تا بصورت حرفه ای محتواهای عکس محور را پوشش دهیم.

ادامه مطلب

گرافیک

عکس ها، اینفوگرافیک ها، ویدئو ها، تصاویر گرافیکی، کمیک استریپ، عکس نوشته ها، گیف انیمیشن ها،کاریکاتورها، اسلایدشوها و انیمیشن ها محتواهای تصویری قابل انتشار و محبوب هستند.
گرافیست ها عکس های خام تولید شده را بهترین وجه با اهداف کمپین های اطلاع رسانی و یا تبلیغاتی هماهنگ می کنند.
گرافیک قلب دوم تولید محتوا است و محتوای تصویری را به گویا ترین شکل ممکن تبدیل می کند.
محتوایی که با هر یک از ترفندهای گرافیکی تولید می شوند می توانند یک محتوای وایرال باشند که مثل قارچ در سراسر اینترنت گسترده شوند.
گرافیست های حرفه ای در مجموعه توانا رسانه وجوه کسب و کار شما را از زوایای مختلف برای مخاطبین تان ملموس می کنند و آگاهی تصویری مخاطبین را نسبت به تجارت شما تغییر می دهند.
پلتفروم Ascentway به راحتی می تواند شروع یک ایده ی گرافیکی را تا نهایی شدنش پیگیری کند و تمامی تصاویر و ایده ها را ذخیره می کند تا برای مراحل بعدی اطلاع رسانی ها به راحتی در دسترس باشند.

ادامه مطلب

گزارشگر آنلاین

کارهای روزمره در کسب و کار شما را با دیدی متفاوت به تصویر می کشیم. هر کسب و کاری با توجه به مناسبت های مختلف و یا رویدادهای درون سازمانی و یا برون سازمانی نیاز دارد تا پوشش خبری و تصویری را بهترین شکل برای رسانه های اختصاصی داشته باشد.

ادامه مطلب

تولید رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ظاهری کاملا شبیه بقیه مطالب و محتواهای منتشره در یک رسانه دارد اما هدف از تولید آن کاملا تبلیغاتی بوده و برای شرکت و برندها تولید می شود. تولید رپورتاژ آگهی نیاز به آگاهی کامل از نحوه ی کار و خدمات یک برند یا کمپانی دارد. رپورتاژ آگهی معمولا بصورت یک گزارش از خط تولید و یا نحوه کار یک برند ارائه می شود. رپورتاژها شامل نظرات مصرف کنندگان کالا و خدمات و مدیران ارشد یک برند است که گاها با چاپ مصاحبه هایی همراه می شود. رپورتاژها محتوای اطلاع رسانی هستند که در خبرگزاری ها و نشریات آنلاین و چاپی برای معرفی یک کسب و کار بکار می روند.

ادامه مطلب

ویدئو

محتوای ویدئویی از قوی ترین انواع محتواهای تصویری هستند که تخصص بیشتری برای تولید محتوا نیاز دارند. محبوبیت سایت هایی مثل آپارات و یوتیوب در سالهای اخیر دو چندان شده است. تماشای ساز و کار یک محصول و یا تماشا کردن شرح خدمات یک کمپانی بسیار جذاب تر است و وقت کمتری برای بدست آوردن اطلاعات می طلبد. متن های طول و درازی که با حوصله مخاطب این روزها جور در نمی آید به راحتی می تواند با محتواهای ویدئویی جایگزین شود.

ادامه مطلب

صوتی

اصلی ترین ابزار یک خواننده و یا سخنران آموزشی و یا انگیزشی و یا حتی یک کتاب، صداست. گوش کردن صدا در هر مکانی با یک گوشی امکانپذیر است و جالب است بدانید که صدا بخاطر لحنش ارتباط صمیمانه تری با مخاطب برقرار می کند.

روانشناس ها یکی از اصلی ترین استفاده کنندگان از این محتواها هستند جالب است بدانید روانشناس های معروفی هستندکه صرفا با استفاده از پادکست های منتشره در دنیای مجازی بسیار موفق بوده اند.

کتاب های صوتی روز به روز در حال محبوب شدن هستند، کتاب خواندن یکی از ارزش هایی است که هیچوقت فراموش نمی شود اما درگیری های زندگی روزمره و ماشینی ارتباط با نسخه های مکتوب را سخت تر کرده است بنابراین نسخه های صوتی کتاب ها دست به دست می چرخند و هر روز کتاب های بیشتری به شکل حرفه ای تری به دنیای مجازی راه میابند.

برای تولید محتواهای صوتی ابزارها و امکاناتی نظیر ضبط در استودیو و تجهیزات ضبط صدا تا گوینده ای خوش صدا نیاز است و ما در توانا رسانه برای تولید اینگونه محتواها کاملا آماده هستیم.

ادامه مطلب

محتوای وایرال

همان ویدئوهای جذاب و گاها خنده دار و سرگرم کننده ای که در یک روز ممکن است بارها و بارها از طریق کانالها و شبکه های اجتماعی به چشم شما بخورد و یا حتی خود شما یکی از همان کسانی باشید که این ویدئو را برای دوستان خود ارسال می کنید. وایرال ویدئو ها یکی از اصلی ترین ابزارهای ویدئو مارکتینگ هستند که با اقبال زیادی مواجه شده اند.
بعنوان مثال PSY و یا دی جی فسنقری را در روستاهای دورافتاده هم به راحتی می شناسند و به یاد می آورند.
ساخت ویدئوهای وایرال و یا اصطلاحا ویدئوهای ویروسی کاری بسیار تخصصی و با ریسک بالا می باشد. کشف یک نکته جذاب در ویدئو از طرف مخاطب حس خوبی است که احتمال به اشتراک گذاری آن را به شدت افزایش می دهد.

ادامه مطلب

تعداد محتوای کمیک استریپ تولید شده در شبکه های اجتماعی تبلیغاتی و داخلی فضای مجازی تاکنون

تعداد استیکرهای تولید شده در شبکه های اجتماعی تبلیغاتی و داخلی فضای مجازی تاکنون

تعداد محتوای متحرک و ویدیویی تولید شده در شبکه های اجتماعی تبلیغاتی و داخلی فضای مجازی تاکنون

تعداد تولید محتوای متنی و گرافیکی تولید شده در شبکه های اجتماعی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

11 + 2 =