گسترش رسانه

گسترش رسانه

زمانیکه یک رسانه متولد می شود تا زمانیکه آن رسانه به سمع و بصر مخاطبینش برسد و اصطلاحا به بلوغ برسد، نیازمند زمانی نه چندان کوتاه است. قطعا پیوستگی تمامی رسانه های آنلاین به یکدیگر فرصت خوبی برای معرفی یک رسانه است.

گسترش رسانه

زمانیکه یک رسانه متولد می شود تا زمانیکه آن رسانه به سمع و بصر مخاطبینش برسد و اصطلاحا به بلوغ برسد، نیازمند زمانی نه چندان کوتاه است. قطعا پیوستگی تمامی رسانه های آنلاین به یکدیگر فرصت خوبی برای معرفی یک رسانه است. هیچ چیزی بر روی بستر اینترنت غیرممکن نیست و به راحتی میتوان از تمامی امکاناتی که روی شبکه های اجتماعی و وبسایت ها ارائه می شود برای معرفی یک رسانه استفاده کرد.

سئو

اگر میخواهید یک جسد را جایی پنهان کنید که هیچکسی از وجودش باخبر نشود، صفحه دوم جستجوهای گوگل بی شک بهترین جاست.

این جمله معروف در دنیای اینترنت، قدرت بلامنازع صفحه اول گوگل را نشان می دهد. مردم بارها و بارها در روز برای پرسیدن سوال های بی شمارشان از موتورهای جستجو استفاده می کنند.

برتری در بین نتایج موتور جستجوی گوگل، به یکی از اصول اولیه ی بازاریابی الکترونیک تبدیل شده است مخصوصا وقتی بدانیم ۷۳% از معاملات اینترنتی از موتورهای جستجو شروع می شوند. وبسایتی قوی که در بین جستجوهای مردم جایگاهی نداشته باشد، عملا از هدف اصلی اش بسیار دور افتاده است و میتوان گفت وبسایت به معنای حقیقی کلمه بلا استفاده است.

ادامه مطلب

تبلیغات در تلگرام

۷۲% از جمعیت ۱۸ تا ۲۹ ساله ایران، به تلفن های هوشمند دسترسی دارند جمعیتی که یکی از اصلی ترین مخاطبین کالاها و خدمات به حساب می آیند و این روزها پیامرسان تلگرام یکی از اصلی ترین پیامرسان ها در بین ایرانیان به حساب می آید. کانال های تلگرام با جذب تعداد زیادی از مخاطبین در گروه ها و سلایق مختلف تشکیل شده اند که بستر خوبی برای معرفی کسب و کار ها به مخاطبین هدف می باشند.

ادامه مطلب

تبلیغات در اینستاگرام

تعداد کاربران اینستاگرام در سال ۲۰۱۶ ، ۴۰۰ میلیون نفر است. این اپلیکیشن که توسط فیسبوک خریداری شده است یکی از قوی ترین شبکه های اجتماعی تصویر مدار است که برای کسب و کارها و برندهای بزرگ دنیا هم جذابیت ویژه ای پیدا کرده است.

استفاده تاثیرگذار از شبکه اجتماعی اینستاگرام در راستای گسترش اطلاع رسانی های یک کسب و کار و یا برای برندسازی و تبلیغات یک کالا یا خدمت خاص کاری است تخصصی که نیازمند تجربه و نگاهی حرفه ای به شبکه های اجتماعی است.

ادامه مطلب

رپورتاژ آگهی

مقاله و یا نوشته ای کاملا هماهنگ با اهداف یک نشریه و یا سایت که ظاهری کاملا شبیه به  بقیه ی مطالب دارد اما رویکردی تبلیغاتی را دنبال می کند و برندهای معتبر جهان یکی از مشتریان پر و پا قرص این نوع از تبلیغات هستند.

رپورتاژ آگهی ها توسط خبرنگاران و تصویرگران حرفه ای تولید میشود و در سایت ها و نشریه های معتبر منتشر می شوند. رپورتاژها معمولا در قالب گزارش و یا خبر و یا حتی مصاحبه تولید می شوند و باعث می شوند تا مخاطبین با اشتیاق روال رپورتاژها را دنبال کنند.

ادامه مطلب

محتوای تولید شده

محتوای انتشار شده

محتوای ویدیویی

محتوای متنی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

9 + 13 =