تولید محتوا

تولید محتوا

محتواهایی که برای شبکه اجتماعی فیسبوک تهیه و منتشر می شوند با تگ گذاری های دقیق می توانند به دست مخاطبین واقعی شما برسد.

تولید محتوا

محتواهایی که برای شبکه اجتماعی فیسبوک تهیه و منتشر می شوند با تگ گذاری های دقیق می توانند به دست مخاطبین واقعی شما برسد.

جالب است بدانید که فیسبوک اعلام کرده است که ۷۵% از محتواهای منتشره روی این شبکه اجتماعی که برندها منتشرکرده اند، عکس بوده است. عکس هایی که جنبه های انسانی برند شما را نشان میدهد در صورتیکه با ارزش های برند شما منافاتی نداشته باشد.

فیسبوک هم مثل تمامی شبکه های اجتماعی دیگر رویکردی دوسویه و تعاملی دارد. مردم در شبکه های اجتماعی دوست دارند تا با یک شخص حقیقی در ارتباط باشند و در مقابل فعالیت هایشان در این شبکه ها، بازخوردهایی واقعی و متناسب بگیرند. پاسخگویی به کامنت ها و واکنش نشان دادن به محتواهایی که مرتبط با فعالیت کسب و کار شما می شود و یا با رویکردهای مهم زندگی مشتریانتان به زنده بودن اکانت شما اعتبار می بخشد.
عوامل متعددی در انتخاب نوع محتوا برای انتشار در فیسبوک تاثیرگذار است و توانا رسانه با سنجیدن تمامی جوانب فعالیت مناسبی را سازماندهی و اجرا می کند.

افزایش دادن لایک ها و کامنت ها در فیسبوک بطور مستقیم با نوع محتوا و لایک کنندگان پیج شما در فیسبوک در ارتباط است. افراد حقیقی و کسانیکه جامعه هدف برای کسب و کار شما هستند در مقابل محتواهای مفید و به دردبخوری که هرروز دریافت می کنند ، واکنش نشان خواهند داد.

محتوای تولید شده

محتوای انتشار شده

محتوای ویدیویی

محتوای متنی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

5 + 1 =