انتشار محتوای اینستاگرام

انتشار محتوا

انتشار محتوای اینستاگرام

انتشار محتوای اینستاگرام یعنی توجه به تمامی نکات ریز و درشت مربوط به کپشن و مشخصات عکس. اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی از زاویه دید یک شخص حقیقی با مشتریان در ارتباط است و محتواهایی که منتشر می شوند باید با هشتگ گذاری درست و دقیق گویای محتوای منتشره باشند. زمانیکه یک محصول خاص را ارائه می دهید تمام ویژگی های آن محصول را بصورت دقیق در کپشن بیان کنید و کلمات کلیدی آن را با هشتگ نشانه گذاری کنید تا جستجو کنندگان کالای شما به راحتی بتوانند به پیج اینستاگرام شما دست یابند.

انتشار محتوای اینستاگرام علاوه بر رعایت بازه های زمانی مناسب باید بازخوردهایی برای کسانیکه فعالیت های مشابه پست شما در این شبکه اجتماعی انجام داده اند، نشان دهید. هشتگ هایی را که در نظر گرفته اید سرچ کنید و بازخوردهایی مناسب از جمله لایک و کامنت نشان دهید.

پاسخگویی به کامنت هایی که در پاسخ به پست شما گذاشته میشود یکی دیگر از محتواهای متنی و البته مهم در این شبکه اجتماعی محسوب می شوند. نحوه پاسخگویی به سوالات برای بازدید کنندگان پیج شما بسیار مهم است.

شاید علاقه مند باشید : تبلیغات در اینستاگرام

محتوای تولید شده

محتوای انتشار شده

محتوای ویدیویی

محتوای متنی

تولید

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت
ارتباط با ما

مشاوره

8 + 6 =