لِگو همان اسباب بازی محبوب کودکان، از ۸۰ سال پیش تا کنون، به همراه مخاطبین اش برای عینیت بخشیدن به رویاهایشان رشد کرده است. کافی است اعتبار این برند قدیمی را جستجو کنید، قدرت این برند غیر قابل چشم پوشی است.

جالب است بدانید که حضور این مکعب های رنگی دوست داشتنی در شبکه‌های خصوصی و غیررسمی هم بسیار قدرتمند است. صفحه فیس بوک لِگو ۱۰ میلیون لایک دارد و با ۲۰۰ هزار دنبال کننده در توئیتر حرکت می کند.

اما این قطعات پلاستیکی کوچک جذاب، چگونه توانسته اند در طول این سالیان همان قدر برجسته و آشنا و مهم باقی بماند؟

هنر رسانه، گرم نگه داشتن تنور ارتباط با مشتری است.

پاسخگویی سریع و مناسب به احساسات و عکس‌های طرفداران لگو همان نقطه عطفی است که باعث حفظ محبوبیت این برند شده است. مشتریان قدیمی ای که دوست دارند کودکان خود را در حال بازی با نوستالژی‌های زمان کودکی خودشان ببینند.

بزرگسالانی که کافی است  لحظات شاد کودکی شان را به یادشان بیاورید. فرزندان این گروه از مخاطبین قدیمی، اصلی ترین بازار هدف این برند است و لِگو نشان داده است که از ۸۰ سال پیش تا کنون همراه با مخاطبین اش رشد کرده است و قابلیت همراهی با نسل جدید را نیز دارد.