موبایل مارکتینگ

موبایل مارکتینگ

بی واسطه ترین نوع ارتباط با مخاطبین و مشتریان از طریق گوشی موبایل آنها اتفاق می افتد.
گوشی موبایلی که بصورت شخصی و ساده ارتباط با مخاطب را برقرار می کند فقط و فقط از تکنولوژی و محتوایی ارزشمند تغذیه می کند.

موبایل مارکتینگ

بی واسطه ترین نوع ارتباط با مخاطبین و مشتریان از طریق گوشی موبایل آنها اتفاق می افتد.
گوشی موبایلی که بصورت شخصی و ساده ارتباط با مخاطب را برقرار می کند فقط و فقط از تکنولوژی و محتوایی ارزشمند تغذیه می کند.
موبایل مارکتینگ حوزه گسترده ای از خدمات را پوشش میدهد که میتواند از تولید اپلیکیشن های بازی و کاربردی تا محتواهای منتشره در شبکه های اجتماعی و حضور در سایت هایی که به واسطه جستجوهای روزانه به آنها می رسد را پوشش دهد.
موبایل مارکتینگ تخصصی امروزی است که آشنایان حوزه تکنولوژی و حرفه ای های توانا رسانه بصورت کامل برای شما اجرایی خواهند کرد.

موبایل های هوشمند  امروزه در دسترس همه افراد است، میزان استفاده ای که افراد از موبایل ها می کند نسبت به سایر رسانه ها زمان بیشتری است. در واقع در عصر حاضر موبایل ها تلویزیون را به طور رسمی کنار زده اند، افراد از طریق همین موبایل ها اخبار را می شنوند، کانالها را دنبال می کنند، کلیپ های مختلفی را می بینند، و از تحولات دنیای بیرون خود سر در می آورند. با توجه به همین نکات اگر امروزه شرکتی بخواهد در زمینه تبلیغات حرفی برای گفتن داشته باشد حتما باید برای پلتفرم موبایل نیز برنامه ای داشته باشد. برنامه تبلیغاتی که برای موبایل ها نوشته می شود به عنوان موبایل مارکتینگ مطرح است.

موبایل مارکتینگ همانند سایر برنامه های تبلیغاتی می کوشد افراد مختلف را  برای خرید بیشتر کالا و دریافت بیشتر خدمات شرکت ترغیب کند این ترغیب کردن در برنامه موبایل مارکتینگ روش های مختلفی دارد که با هم آنها را مرور می کنیم.

اس ام اس

یکی از روشهای دیرینه موبایل مارکتینگ استفاده از ارسال اس ام اس است، امروزه با توجه به حضور پر رنگ ولی افتضاح شبکه های همراه موبایل چون ایرانسل و همراه اول واقعا این روش مثل قبل جواب نمی دهد، از این روش تنها می توان برای تبریک و تسلیت گفتن ها، پیام های ثبت نام و یا تراکنش های مالی استفاده کرد، فکر استفاده از اس ام اس برای تبلیغات موبایل مارکتینگ را از سر بیرون کنید. که نه تنها نتیجه نمی دهد که بعضا دیده شده نتیجه عکس می دهد.

طراحی اپلیکشن

اگر شرکتی هستید که محصولات بیشمار و خدمات به روز و انلاینی ارائه می دهید بهتر است از اپلیکشن استفاده کنید و گرنه استفاده بدون دلیل از اپلیکشن تنها یک انتخاب کور می باشد که جز هزینه برای شما چیزی نخواهد داشت، پس بیهوده سراغ گزینه اپلیکشن در موبایل مارکتینگ نروید!

تبلیغات بنری در اپ

امروزه با توجه به گسترش تبلیغات بنری در اپلیکشن های ایرانی و خارجی قرار دادن بنر تبلیغات در اپ گزینه بدی نیست اما به این شرط که بدانید در کدام اپلیکشن در حال تبلیغات هستید. دانستن این نکته که افراد تقریبا روزی کمتر از رب ساعت در اپلیکشن های کاربردی هستند و بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند، شما را در تصمیم گیری یاری خواهد داد.

پس چه کاری باید در موبایل مارکتینگ انجام داد؟

در موبایل مارکتینگ همانند هر برنامه بازاریابی دیگری باید یک استراتژی قوی در خصوص افراد و جامعه مورد هدف داشت. در غیر اینصورت با شکست مواجه می شوید. برای اینکه بازاریابی موبایلی شما جواب بدهد باید ملزوماتی در درون ساختار فضای اینترنتی شرکت رخ بدهد، اول آنکه سایت شرکت حتما باید به نحو احسن ریسپانسیو باشد، مسئله دو این است که حضور شرکت در شبکه های مختلف موبایلی به طور محسوسی قابل توجه باشد و همواره با مخاطبان در تعامل باشد و مسئله سوم این است که سعی کنید در سایر برنامه های تبلیغاتی به حضور خود در همه موبایل افراد اشاره کنید. این اشاره باید علاوه بر آنکه کاملا مشخص باشد نشان از این بدهد که ارتباط پویا و همیشگی با مشتریان تان برای شرکت شما یک اصل بسیار مهم و فراموش نشدنی است و بر روی آن تاکید دارید.

موبایل مارکتینگ اگر به صورت هوشمندانه طرح ریزی و اجرا شود قطعا مزایای عمده ای خواهد داشت چرا که دایره مخاطبانتان بسیار گسترده است.

تبلیغات موبایلی بر روی اپلیکیشن های مختلف

بازی های موبایل تولید شده

اپلیکیشن های IOS تولید شده

اپلیکیشن های اندروید تولید شده

ارتباط با ما

گسترش زیبایی تاثیرگذاری سرعت خلاقیت

ارتباط با ما

مشاوره

6 + 3 =