بلاگ

مطالب نو و جدیدی را بخوانید

سه قدم تا تبدیل یک اکانت شبکه اجتماعی به رسانه تبلیغاتی

یک جمله کلاسیک می گوید “اگر محصولی دارید که کسی از وجود آن مطلع نیست، آن محصول را ندارید” امروزه این موضوع دیگر اعتباری ندارد چرا که مردم این روزها توسط اطلاعاتی که هرلحظه به گوش آنها می رسد، احاطه شده اند و اصطلاحا در چرخه اطلاعاتی به سر می برند. مسئله... ادامه مطلب

بقچه برو نون بگیر!

 “بچه برو نون بگیر بیار ” دهه شصتی ها بیشترین جمله ای که از پدر و مادر شنیده اند شاید این جمله بوده است! با عوض شدن نسل ها و همچنین بزرگتر شدن شهر و مسائل جانبی آن چون افزایش تورم، ترافیک، کمبود زمان و … دیگر این جمله هم از دهان پدر و مادر ها افتاد... ادامه مطلب

۱۰ کمپین برتر سال ۲۰۱۵(دوبله)

شبکه های اجتماعی در سال های اخیر بستر اصلی ارتباطات برندها و کسب و کارها با مخاطبین شان است. در سال ۲۰۱۵ غول های دنیای تجارت و کسب و کارهایی تازه متولد شده بر روی بستر دیجیتال مارکتینگ به عرصه ظهور رسیده اند و شروع  به فعالیت گسترده نموده اند. با هم ۱۰ کمپین برتر سال... ادامه مطلب

کسب و کار ها مزه دیجیتال مارکتینگ را فراموش نمی کنند

کسب و کار های امروزی با رشد روزبه روز اینترنت و ضریب نفوذ بالای پلتفرم های گوناگون همچون موبایل و لپ تاپ ها در زندگی مردم و مشتریانشان، واقعا چاره ای جز تبلیغات در دنیای مجازی ندارند. اما با توجه به دنیای گسترده و بسیار بزرگ اینترنت، بدون یک نقشه راه برای تبلیغات،... ادامه مطلب

ویدیوی انگیزشی وقتی آسیب می بینیم(دوبله)

انگیزه های قوی و هیجان های یکباره محرک های خوبی برای قدم گذاشتن در مسیر است اما کسیکه طی طریق میکنه و قله ی موفقیت رو فتح میکنه ، همون آدمیه که با قدرت به ناامیدی ها و خستگی هاش غلبه کرده… این ویدئوی باکیفیت رو ببینید و برای روزهای سختی با قدرت ادامه... ادامه مطلب

برندسازی بر صحنه دیجیتال مارکتینگ

اگر می خواهید در تاریکی شب هم پول در بیاورید، راههای زیادی وجود ندارد یا باید یک برند باشید یا جایی را داشته باشید که برای شما دیجیتال مارکتینگ انجام بدهد. برند مقصد است و دیجیتال مارکیتنگ هواپیمایی است که به سمت مقصد می رود. در واقع دیجیتال مارکتینگ تفاوت های امروزی... ادامه مطلب

دوبله) ماندگاری یک بیزینس و تئوری نقطه سبز)

تئوری نقطه سبز در اقتصاد در خصوص تئوری نقطه سبز در اقتصاد کمتر گفته شده است، اما یکی از تئوری های بسیار قوی در اقتصاد کسب و کار های فردی و بزرگ تئوری نقطه سبز است این تئوری در واقع با رویکرد شاخه مداری نوشته می شود، در این تئوری رویکرد بر فروش و کشف است با این رویکرد... ادامه مطلب

دیجیتال مارکتینگ شکارچی در تاریکی

دوست مورد اعتماد مردم برای خرید وسایل و یا هر فعالیتی امروزه سایت های معتبر است. این سایت ها با در نظر گرفتن ترفند های مختلفی توانسته اند اعتماد مردم را جلب کنند، به رفتار و روش هایی که سبب می شود یک شرکت در فضای اینترنتی شناخته شود و مورد اعتماد قرار بگیرد، دیجیتال... ادامه مطلب

دومین جای پر بازدید جهان کجاست؟

بودجه تبلیغاتتان را دور نریزید… و دومین جای پربازدید جهان را از دست ندهید. اگر دنبال سرمایه گذاران و خریداران خارجی می گردید باید اهیمت فیس بوک را بشناسید و به شکلی کاملا حرفه ای با این اپلیکیشن برخورد کنید پس دست بکار شوید… هر نفر در فیس بوک بصورت میانگین... ادامه مطلب

(دوبله) دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ امروزه بیش از آنکه یک فعالیت جانبی برای بازاریابی باشد یک فعالیت و شریان اصلی بازاریابی به شمار می رود در این شریان اصلی تبلیغات به مخاطبان گسترده و زیادی دست پیدا می کنید. اگر هنوز شما به دیجیتال مارکتینگ روی نیاورده اید شاید به این خاطر است که چنین... ادامه مطلب

(دوبله) حقایقی که در مورد اینستاگرام نمی دانستید

متیو ساندرو در مورد اینستاگرم چه می گوید؟ در مورد اینستاگرام کم می دانید ولی از آن زیاد استفاده می کنید متیو ساندرو یکی از افراد فعال در دیجیتال مارکتینگ در این ویدیو به شما نشان می دهد که چرا اینستاگرام شبکه مهمی است. اطلاعات عمومی او با یک بیان جذاب همراه است. او در... ادامه مطلب

(دوبله) #استیو_جابز از #پول درآوردن می گوید

چرا استیو جابز سهام نفروخت ؟ آیا می دانستید استیو جابز خالق کمپانی اپل هیچ گاه سهام شرکتش را نفروخت؟ برای فردی که در دنیای کسب و کار در حال فعالیت است این مورد بسیار عجیبی است، او بدون آنکه سهامی فروخته باشد کمپانی میلیارد دلاری اپل را بنا کرد، راز این عمل او را می... ادامه مطلب

استارباکس و کیف پول جادویی اش

در یکی از روزهای زیبای بهاری سال ۲۰۰۹ فروشگاه‌های زنجیره ای استارباکس از اپلیکیشن کیف پول استارباکس در ۱۶ شعبه خود رو نمایی کرد.  این برند محبوب قهوه از طریق این  اپلیکیشن به مشتری‌های خود اجازه میداد که هزینه قهوه ی خود یا دوستانشان را بصورت آنلاین بپردازند و سپس... ادامه مطلب

نمودار صعودی فروش محصولات نایک با سئو

آیا نایک، این برند محبوب در ورزش؛ برای جلب نظر ورزش دوستان به سایت اش به اقداماتی از جمله سئو، نیاز دارد؟ این شرکت در سال ۲۰۱۰ و در جریان مسابقات جهانی گلف، برای رقابت با رقبای غول آسای تولید کننده پوشاک ورزشی، از عملیات سئو در راستای جهت دادن به جستجوهای مرتبط با نام... ادامه مطلب

رونمایی از مدل جدید اتومبیل فراری؛ روی وبسایت اختصاصی اش

کمپانی اتومبیل سازی ایتالیایی فراری، از قدرت شبکه‌های اجتماعی برای ترویح وب سایت اختصاصی جدیدترین محصولش یعنی مدل F12berlinetta  استفاده کرده است.  این وب سایت اختصاصی به بررسی جدیدترین اتومبیل این کمپانی از لحاظ استایل و مهندسی ساخت و داینامیک پرداخته است. مشتری های... ادامه مطلب

کاهش جرم؛ نتیجه استفاده پلیس از شبکه اجتماعی

برای تماس با اداره پلیس و یا ارگان‌هایی مقل سازمان نظام مهندسی و یا مجتمع‌های قضایی، چه راه‌هایی به جز تلفن و یا مراجعه به سایت رسمی این سازمان‌ها می‌شناسید؟ دو نفر از کارکنان خلاق پلیس مرکزی ایالت بوستون آمریکا، برای انتشار اخبار و اطلاعیه‌های این سازمان تصمیم به... ادامه مطلب

مشاوره

11 + 4 =