در یکی از روزهای زیبای بهاری سال ۲۰۰۹ فروشگاه‌های زنجیره ای استارباکس از اپلیکیشن کیف پول استارباکس در ۱۶ شعبه خود رو نمایی کرد.  این برند محبوب قهوه از طریق این  اپلیکیشن به مشتری‌های خود اجازه میداد که هزینه قهوه ی خود یا دوستانشان را بصورت آنلاین بپردازند و سپس برای دریافت قهوه به فروشگاه مراجعه کرده و فقط منتظر طعم دلپذیر این برند باشند.
استقبال چشمگیر از این اپلیکیشن باعث شد تا خیلی زود این اپلیکیشن برای تمام شعب قابل استفاده باشد.

  مهمان کردن یکی از دوستان به قهوه ای ساده یکی دیگر از کاربردهای این اپلیکیشن است.
در جشن‌هالووین سال ۲۰۱۳ استارباکس ۱۱% از کل فروش قهوه‌هایش را از طریق کیف پول موبایلی اش انجام داده بود.
این رقم وقتی شگفتی آفرین می شود که بدانید این برند بصورت متوسط هر هفته ۴ میلیون دلار تراکنش از طریق این اپلیکیشن ثبت می کند و ۸ میلیون نفر از این اپلیکیشن بصورت مداوم استفاده می‌کنند.